تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

وبلاگ تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

وبلاگ تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

کسورات قانونی از پیمانکاران

قبل از هر چیز از شما عضو گرامی که   گزارشات تعاونی را از طریق این وبلاگ دنبال کرده  و مارا از نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود بهره مند می سازید، صمیمانه سپاسگزاریم . شک نداشته باشید نظرات شما چراغ راه بوده  و ما را بیشتر به تداوم این امر مهم ترغیب می کند.

این نظرات توسط اعضای هیئت مدیره  خوانده می شوند  اما   از اینکه  نمی توانیم  به همه آنها پاسخ بدهیم، معذوریم  در میان نظرات اعضای محترم   موضوع پرت مصالح بیشتر از همه مایه نگرانی اعضای محترم بوده و هست وگاهی  برخی از دوستان گرامی با عبارت  « ریخت وپاش » مصالح  نگرانی خود را از این مسئله ابراز داشته اند. بر خود می دانیم جهت روشن شدن موضوع و رفع این نگرانی،  توضیحاتی در این زمینه ارائه دهیم.

دوستان گرامی باید بپذیریم که در پروژه ای  به بزرگی این پروژه که شامل  888 واحد است پرت مصالح اجتناب نا پذیر بوده  و حتی تا درصدی مشخص، از دیدگاه مهندسی و متخصصین  فنی،  امری بدیهی است.

درصد بسیار ضعیفی  به دلیل حوادث غیر مترقبه از قبیل باد و باران و...  بوده که صددرصد قابل پیش بینی نبوده و نمی توان کاری کرد.   تلاش هیئت مدیره با بازدید  از محل بلوکها و  نیروهای فنی  اجرایی  پروژه در این راستاست که این مسئله خارج از نرم نباشد .

بیشتر از 95 درصد  ساخت و ساز پروژه توسط  پیمانکاران   جزء انجام می شود.   در صورتی که میزان تخریب مصالح از حد استاندارد خود خارج شود بر اساس قرارداد فی مابین  از محل دستمزد یا صورت وضعیت   پیمانکار مربوطه  جبران شود.

 همچنانکه قبلا عرض شد در مواردی این امر اجتناب ناپذیر بوده که   درصد آن ناچیز می باشد و جای نگرانی نیست.

یقین داشته باشید تنها به دلیل  مخفی بودن قیمت ها ست و گرنه تمام اسناد پرداخت تعاونی اعم ازدستمزد ها وصورت ضعیت ها و غیره  در این وبلاگ و در اختیار اعضای محترم قرار می گرفت.  بر همین اساس تنها چند نمونه از  همه صورت وضعیت هایی که در آنها کسورات آمده است  در  وبلاگ قرار داده ایم ، امیدواریم توانسته باشیم نگرانی  اعضا ی محترم را در این مورد خاص  بر طرف کرده باشیم.

گاهی اوقات قضاوت تنها بر اساس شنیده ها یا دیده ها ممکن است ما را از واقعیت فرسخ ها دور کند!

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
یکی از اعضا جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید به شما همکاران دلسوز
بابت شفاف سازی در این مورد و پیگیریهای شما همکاران عزیز
اما لازم است از روند اجرایی و درصد تکمیل کار و نیز روند تحویل واحدها که مد نظر هم اعضا و نقل مجلس اعضا در همه مجالس است نیز توضیحاتی بیان کنید که باعث دلگرمی همه ما میباشد

حسن محمدی جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:40 ب.ظ

باتشکراز زحمات وتوضیحات شما دوستان گرامیم .

تشکر از شما و حسن نظرتون
اقای محمدی

یک عضو یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:43 ق.ظ

اسناد مالی نباید لاک زده شود در آینده اگر حسابرسی شود این سند های مالی باطل است .

با عرض سلام . دوست عزیز تنها در این عکس قیمتها پاک شده اند و آن هم به خاطر مخفی بودن قیمتها برای پیمانکاران . در اصل اسناد تغییری ایجاد نشده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد