تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

وبلاگ تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

وبلاگ تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

اطلاعیه ( انتخابات هیئت مدیره وبازرس)

به استحضار میرساند به منظور ترمیم  هیئت مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان  و انتخاب بازرس  از اعضای محترم  که قصد  حضور در هیئت مدیره  تعاونی مسکن را دارند   جهت ثبت نام  از تاریخ  2/10/91 تا مورخه 12/10/91 فرصت دارند با ارائه مدارک هویتی  خود در ساعت اداری به  دفتر تعاونی مسکن فرهنگیان  واقع در خیابان  هلانی روبروی زمین فوتبال مراجعه وثبت نام فرمایند 

جزئیات افزایش قیمت مسکن مهر

با ابلاغ قیمت جدید مسکن‌مهر توسط وزیر راه و شهرسازی، نرخ دولتی واگذاری مسکن‌مهر حداکثر 13درصد افزایش یافت، ضمن اینکه وزارت راه و شهرسازی شرط پرداخت مابه‌التفاوت به انبوه‌سازان را دریافت "جدول زمانی تحویل واحدها" تعیین کرده است.

روزنامه دنیای اقتصاد امروز دوشنبه گزارش داد: نقشه خروج مسکن‌مهر از تنگنایی که تندباد اخیر در هزینه‌های ساخت‌وساز آن را به‌وجود آورده بود، نوشته شد.

وزارت راه‌وشهرسازی با ابلاغ مصوبه «قیمت جدید مسکن‌مهر» جهش قیمت مصالح و همینطور رشد دو رقمی دستمزد کارگر ساختمانی را به گونه‌ای برای انبوه‌سازان جبران کرده که قیمت تمام‌شده برای متقاضیان این واحدها مشمول کمترین تغییر شده است و در عین حال با شروطی که این وزارتخانه بابت پرداخت رقم مابه‌التفاوت تعیین کرده، ریسک تاخیر در واگذاری واحدها برای پیمانکاران را تا چندبرابر افزایش داده است.
ادامه مطلب ...

شرایط بهره مندی زنان متاهل از مسکن مهر

جهت اطلاع همکاران محترم  عین رونوشت نامه  شرایط  بهرمندی زنان متاهل از مسکن مهر که توسط وزیر مسکن وشهرسازی ارسال گردیده است در ذیل آورده می شود .

لذا از همه همکاران مشمول بخشنامه وزارت درخواست می شود جهت انجام تعهد به دفتر تعاونی مراجعه فرمایند .



متقاضیان زن متا هل مسکن مهر می توانند با ارئه تعهد نامه محضری از طرف شوهر مبنی بر پذیرش شرایط واگذاری مسکن مهر به همسر و به شرط تکمیل فرم اطلاعات ج به نام متقاضی و شوهرشان با احراز سایر شرایط قانونی مندرج در آیین نامه مزبور از مزایا و امکانات مسکن مهر منفردا یا مشترکا برخوردار شوند .






اعلام شرایط نقل و انتقال مسکن مهر


وزیر راه و شهرسازی شرایط نقل و انتقال مسکن مهر را تشریح کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، علی نیکزاد در حاشیه بازدید از اجرای طرح مسکن مهر در استان البرز  گفت: گفت: شرایط انتقال مسکن مهر تنها شامل افرادی می شود که خود ابتدا متقاضی این طرح بوده اند و بعد به دلایلی انصراف داده و می خواهند آن را به کسانی که مانند خودشان واجد شرایط دریافت مسکن مهر هستند، منتقل کنند.

وی افزود: در غیر اینصورت به هیچ شکلی نمی توان مسکن مهر را خرید و فروش کرد و یا اجاره به غیر داد.