تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

وبلاگ تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

وبلاگ تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

برگزاری مجمع عمومی فوق العاده درنوبت دوم تعاونی مسکن فرهنگیان


برگزاری مجمع عمومی  فوق العاده درنوبت دوم  تعاونی مسکن فرهنگیان


درروز یکشنبه  22 بهمن ماه  ساعت 2 بعد از ظهر مجمع عمومی  تعاونی برگزارشد و مطابق با دستور جلسه برای تکمیل هیئت مدیره وانتخاب بازرسین  انتخابات بعمل آمد و در پایان  آقای  عبدالرحیم عبدالهی  بعنوان عضو هیئت مدیره  وآقایان  مختار محمودیان ، امجد یا مولا و احمد رحمانی تبار بعنوان بازرس انتخاب شدند .

اطلاعیه

به اطلاع اعضای محترم تعاونی مسکن فرهنگیان که در فاز اول پروژه آپارتمانی هلانی مشمول دریافت آپارتمان قرار گرفته اند می رساند  با توجه به پیشرفت پروژه و نیاز طرح به افزایش آورده اعضا ،  نسبت به افزایش سهم آورده خود به مبلغ ده میلیون تومان تا بیستم اسفند سال جاری  اقدام نمایند .

لازم به ذکر است  تاریخ  ومیزان واریزی اعضا در امتیازبندی  تاثیر مستقیم دارد و عدم پرداخت سهم آورده باعث زیان به روند اجرای پروژه می گردد و در صورت عدم پرداخت  اعضای بعدی به ترتیب اولویت جایگزین خواهند شد



هیئت مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

اطلاعیه تشکیل مجمع عمومی نوبت اول به صورت فوق العاده

به اطلاع اعضای تعاونی مسکن فرهنگیان می رساند مجمع عمومی به صورت فوق العاده در روز 6 بهمن  ساعت نه ونیم صبح در محل سالن امام  واقع در خیابان تندرستی برگزار می شود . از همکارن واعضای محترم تقاضا می شود با توجه به اهمیت مباحث در تاریخ ذکر شده حضور به هم رسانند  ودر تصمیمات مجمع شرکت فرمایند .

هیئت مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان