تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

وبلاگ تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

وبلاگ تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

لیست افرادی که فرم تخصیص واحد و مراجعه به بانک برای آنها از سوی مسکن و شهرسازی صادر گردیده است

با عرض سلام   خدمت  اعضای تعاونی  مسکن فرهنگیان

با پیگیری های فراوان  هیئت مدیره  از اداره مسکن و شهر سازی و رفع نقص پرونده های تایید اصالت در سامانه  مسکن مهر ((که بالاتر از 80 درصد بوده )) توسط هیئت مدیره و بعضا اعضای محترم  بحول و وقوه الهی تا امروز در چند مرحله نامه تخصیص واحد و معرفی به بانک مربوط به 389 نفر  که اولین  و مهمترین قدم در تحویل واحدها به اعضای محترم میباشد ، صادر و در دفتر تعاونی می باشد . در این مدت به ترتیب  با بعضی از اعضا جهت مراجعه به بانک تماس گرفته شده است . متاسفانه اعضای گرامی بعضا کم لطفی کرده و نسبت به این امر بی اعتنا  می باشند که باعث وقفه در امر تحویل و فروش اقساطی واحدها می شود و باعث ضرر و زیان به خود و سایرین است . برای سایر اعضای باقی مانده  که کمتر از 50 نفر میباشند ، همچنان روزانه با مسکن و شهرسازی در ارتباط هستیم و درصورتی که  رفع نقص پرونده عضوی  از توان هیئت مدیره خارج باشد با عضو تماس گرفته می شود خواهشمندیم که در این مورد همکاری لازم را عنایت بفرمایید که این امر مهم نیزبه سرانجام برسد . با اینکه  از طرف تعاونی تماس گرفته میشود از شما دوستان عزیزخواهشمندیم درصورتی که نام دوستی  یا اشنایی در این لیست میبینید به ایشان اطلاع دهید که  هر چه زودتر به تعاونی مراجعه نماید .

برای دیدن اسامی به روی ادامه مطلب کلیک کنید  

ادامه مطلب ...

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم در مورخه 95/05/22

تشکیل مجمع عمومی عادی سالیانه 95  نوبت دوم  تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

به استناد ماده 33 قانون تعاون در اقتصاد جمهوری اسلامی ایران  جلسه  مجع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود در روزجمعه 1395/05/22راس ساعت 9 صبح  در محل سالن ارشاد واقع در هلانیه برگزار می شود نظر به اهمیت موضوعات مطرحی در پیشبرد مسائل جاری تعاونی بدینوسیله از کلیه ی اعضا دعوت بعمل میاید در جلسه حضور یابند.

دستور کار مجمع: 1- استماع گزارش هیئت مدیره و بازرسین در مورد امور تعاونی و عملیات انجام شده در پروژه 2- بررسی و تصویب صورت های مالی و گزارش حسابرسی سال 94  3-  تصویب پرداخت پاداش پایان سال هیئت مدیره  مربوط به سال 94 بر اساس  آیین نامه حقوق ومزایا وپاداش هیئت مدیره تعاونی ها مصوب شده توسط  مجمع  عمومی 4- نحوه واگذاری واحدها به اعضا

هیئت مدیره تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود