تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

وبلاگ تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

وبلاگ تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

مسکن مهر جوانرود با 48 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجراست


فرماندار جوانرود گفت: پروژه های مسکن مهر این شهرستان با 48 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود  ˈمصطفی عظیمیˈ  در بازدید از پروژه های مسکن مهر اظهار امیدواری کرد: با رفع مشکلات این پروژه ها شاهد افزایش شتاب در عملیات اجرایی آنها باشیم. وی اظهار کرد: پروژه های مسکن جوانرود در دو فاز هلانی و مولوی تعریف شده است و فاز مولوی خود نیز در دو فاز یک و دو در دست اجراست که پیشرفت فاز اول آن با 420 واحد مسکونی بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. عظیمی خاطرنشان کرد: 120 واحد فاز اول مولوی در حال اتمام نما، 54 واحد در حال سفیدکاری و 93 واحد آن نیز در مرحله سرامیک هال و پذیرایی است و فاز دوم مولوی نیز با 252 واحد 48 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.وی اضافه کرد: فاز هلانی نیز با 888 واحد بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. فرماندار جوانرود یادآور شد: همچنین 400 واحد انفرادی نیز در شهر جوانرود در حال ساخت است.  بیش از دو هزار واحد مسکن مهر در جوانرود در حال ساخت است.

اطلاعیه

به اطلاع همکاران محترم می رساند با توجه به روند رو به جلو  پروژه  نسبت به تکمیل آورده خود  حداقل تا مبل 14 میلیون تومان اقدام فرمایند .  اعضای محترم فاز یک می توانند آورده خود رابه 25 میلیون تومان افزایش دهند .

نکات زیر لازم به یاداوریست :

1-  به مبلغ یک میلیون تومان در هر روز  یک امتیاز تعلق می گیرد .

2-  فرصت  تکمیل آورده تا مبلغ 14 میلیون تومان 30/2/92 است و کسانی که بعداز این تاریخ مبالغ را واریز کنند مشمول امتیاز منفی می گردند .  وتعاونی  مسئولیتی درقبال ارئه واحد های تکمیل شده به این اشخاص ندارد .

3- عدم واریز مبالغ اعلام شده  توسط اعضا باعث ضرر رسانی به پروژه  ودیگر اعضا می باشد و باید جوابگوی ضررهای ایجاد شده باشند .

4- اعضای محترم  میتوانند برای آگاهی از وضعیت  تعاونی درساعات اداری به دفتر تعاونی  مراجعه یا با شماره تلفن 08326221130 تماس حاصل فرمایند .