تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

وبلاگ تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

وبلاگ تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

امتیاز بندی 28 اسفند 92 ساعت 9:30

امتیاز بندی  28 اسفند تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود . مجتمع هلانی


برای دیدن امتیاز بندی روی ادامه مطلب کلیک کنید   ادامه مطلب ...

امتیازبندی فاز 1 به چه صورت می باشد

در پاسخ به سوال بعضی از همکاران گرامی در خصوص امتیاز بندی  نکات ذیل به اطلاع اعضای تعاونی مسکن فرهنگیان رسانده می شود :

1- به ازای هر یک میلیون تومان در هر روز یک امتیاز محاسبه می شود

2- سیستم محاسبه امتیازبندی نرم افزار ی می باشد مخصوص تعاونی های مسکن مهر  که توسط شرکت راه حل پویان طراحی شده  است .

3- به اطلاع آن دسته از اعضا که در مدت زمانی  مبلغی  از سرمایه خود را خار ج کرده اند می رساند در آن مدت زمان هیچ گونه امتیازی به عضو تعلق نمی گیرد و فقط امتیازی محاسبه می شود که در آن زمان داری موجودی و سرمایه بوده اند . مقدار امتیاز کسب شده این افراد مربوط به مبالغ استردادی تا زمان موجود بودن سرمایه در حساب تعاونی محاسبه وبعدا به امتیاز این افراد اضافه خواهد شد . 

4- تعدادی از اعضا متاسفانه  سهوا مبالغی را به حساب دیگر تعاونی ها  واریز نموده اند که هیئت مدیره  تصمیم گرفته است که پس از استرداد این سرمایه ها  وواریز به حساب فرهنگیان  امتیاز ان زمان محاسبه  و به امتیاز آن ها اضافه خواهد شد . 

5- امتیازاتی که از بند شماره 3 و 4 به اعضای مربوطه تعلق می گیرد در امتیازاتیازبندی موجود روی وبلاک نیست  وبعدا به انها اضافه   خواهد شد .

6-  50 هزار تومان حق  عضویت   در سیستم  امتیاز بندی هیچکس محاسبه نمی شود  ودر صورتی که سهوا محاسبه شده باشد حتما  حذف خواهد شد .

7-لازم به یادآوریست در این مرحله کسانی که سهوا  یا عمدا مبلغی بیش از 25 میلیون تومان به حساب تعاونی واریز نموده اند امتیاز مازاد پول واریزی محاسبه نخواهد شد  . لطفا جهت استرداد آن به دفتر تعاونی مراجعه نمایند .

8- اعضایی که مبلغی بعنوان استردادی دارند سیستم پس از ثبت چک دریافتی امتیاز موجود در سیستم را حذف خواهد کرد .

بعنوان مثال اقای علی سبحانی استرداد ی دارد و پس از اعمال ثبت چک دریافتی مبلغ   از او کسر  خواهد شد . و امتیاز ایشان تعدیل خواهد شد