تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

وبلاگ تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

وبلاگ تعاونی مسکن فرهنگیان جوانرود

اطلاعیه

ضمن  عرض سلام و تبریک روز معلم محضر همکاران عزیز،  احترما به استحضار آن دسته ازاعضای تعاونی مسکن فرهنگیان فاز 1 پروژه آپارتمانی هلانی  که تا کنون نسبت به افزایش سهم آورده خود در زمان های خواسته شده از سوی تعاونی اقدام ننموده اند، می رساند  به یاری خداوند و اهتمام هیئت مدیره و  با توجه به و ضعیت جوی مناسب برای کارهای ساختمانی و فرصت موازی کاری در قسمتهای مختلف پروژه، همچنین رفع موانع و  اعلام آمادگی دستگاههای خدمات رسان ( آب و فاضلاب ، برق و  گاز)  در جهت انجام تاسیسات زیر بنایی مربوط به خود ،  روند پیشرفت فیزیکی به نحو مطلوبی می باشد . ازطرفی  پروژه در مرحله خرید اقلام پر هزینه از قیبل درب ضد سرقت ،تاسیسات برقی و  آسانسور و ... می باشد  که تداوم و تسریع هر چه بیشتر این روند  مستلزم پشتیبانی مالی و افزایش سهم آورده از سوی اعضای محترم می باشد .

متاسفانه تاخیر و  بی تفاوتی اعضای محترم نسبت به افزایش سهم آورده ، باعث اختلال در برنامه زمان بندی  وکند نمودن سرعت پیشرفت  شده و در نهایت زمان اتمام پروژه را به  تاخیر می اندازد. لذا از آن اعضای محترمی که به هر دلیلی تا کنون نتوانستند سهم آورده خود را  به مبلغ 33  میلیون تومان برسانند خواهشمنداست نسبت به این امر مهم اقدام نمایند. تا تعاونی بتواند بر اساس برنامه زمانبندی از سوی دفتر فنی پروژه ،  پیش رفته  و در زمان تعیین شده از سوی بانک و قبل از جریمه تاخیر ، فروش اقساطی واحد ها و تحویل آن را به اعضا  را شروع نماید.

بدیهی است در صورت عدم تامین اعتبارات لازم ، روند فعلی به کندی گراییده و براساس مصوبات مجمع عمومی مورخه 22/12/1393  اعضایی که در هر زمان،  سهم آورده آنها کمتر از 55%  میانگین آورده کل باشد ، از فاز 1 خارج  و با اعضای فاز 2 به ترتیب  اولویت جایگزین می شوند و  هیئت مدیره نسبت به تحویل و واگذاری واحد آپارتمانی به این اعضا  هیچگونه مسئولیتی  ندارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد